ElsőSzárny
Ricciardo már az első métereken elbukott
Honda-Renault: 1-0. Daniel Ricciardo nagy reményekkel igazolt a gyári Renault istállóhoz a tavalyi év végén, ám sorsa már a rajtot követő másodpercekben megpecsételődött, peches kezdés.
részletekSokkal könnyebben törnek az új első szárnyak
Akár meg is kell majd duplázniuk az F1-es csapatoknak az egyes versenyhétvégékre szállított tartalékszárnyak számát, mivel az új szabályok miatt azok nagyobb eséllyel fognak sérülni a csaták során – vagy akár anélkül is.
részletekBottas: Ezekkel az autókkal könnyebb lesz előzni
Valtteri Bottas is csatlakozott azon pilóták közé, akik úgy érzik, jó irányba mozdult el az F1 az új aerodinamikai szabályokkal, a finn szerint ugyanis idén kiszámíthatóbb az autók viselkedése.
részletekNewey: Semmivel nem egyszerűbb az előzés
Meglehetősen vegyes fogadtatásban részesülnek egyelőre az új aeroszabályok. Daniel Ricciardónak tetszik, Sebastian Vettel és Adrian Newey szerint viszont most is nehéz követni a másikat.
részletekEzért beszélnek annyit a Ferrari első szárnyáról
A technikai szakemberek szerint az SF90 legérdekesebb pontja az első szárny: talán nem nyilvánvaló első pillantásra, miért, ezért elmagyarázzuk. A mezőny másik radikális kialakítása épp a testvércsapat Alfáé.
részletekAz Alfa és a McLaren forradalmi megoldásai
A korábbi sajtóértesüléseknek megfelelően, bár hivatalosan nem mutatta be autóját az Alfa Romeo, de pályára vitte azt Fioranóban tegnap Kimi Raikkönen. Szokatlan megoldásokat láthattunk az autón.
részletekHorner: A Liberty alábecsülte az F1-et
A Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner szerint a Liberty Media vezetősége nagyon is alábecsülte azon feladatokat, amelyek az F1 vezetésével járnak. Nem tetszik neki, hogy amerikai mintát másolnak.
részletekHamiltonnak nagy riválisokkal csak édesebb a győzelem
Lewis Hamilton szorosabb csatát remél az első helyen, mert ez a rajongókat is sokkal inkább odaszögezné a képernyőkhöz. A megszokott vetélytársak mellett meglepetésekre is számít.
részletekArrivabene: Folyamatosan nőnek a költségek
A Ferrari csapatfőnöke figyelmeztet arra, hogy a Formula-1-ben nemhogy csökkennének, de még jelentősen növekednek is a kiadások. A folyamatos szabályváltozások sem segítenek ilyen téren.
részletekMarko: 15 millió eurót dobtunk ki a semmire
A Red Bull főtanácsadója szerint teljesen hasztalan lesz a jövőre használatos új első vezetőszárny, azonban a költségvetésből azonnal súlyos milliókat felemésztett, az előzés viszont nem lesz könnyebb.
részletekA Toro Rosso-Honda a legjobb hatban
Egyre sűrűbben köszönthetjük a Toro Rosso pilótáit a középmezőny első felében. A Honda új, igen erősnek tűnő motorján túl ezúttal már a fejlesztett aerodinamikai csomag is hozza az elvártakat.
részletek„Az oldalsó légterelőket be kellene tiltani”
Alaposan megváltozik a versenyautók kinézete 2021-től, amikor a tervek szerint életbe lépnek az új szabályok. Van olyan csapatfőnök, aki az első szárnyon kívül az autó oldalán is radikálisan változtatna.
részletek