Audi
Remek rajtot vett az Audi Sport a WTCR-ben
Az Audi Sport ügyfélsport csapatai kitűnően kezdték a WTCR FIA Túraautó Világkupa 2019-es sorozatát az RS 3 LMS versenyautóval. A Comtoyou Team Audi Sport színeiben versenyző Frédéric Vervisch most először szerezte meg a pole pozíciót és rajtolhatott az élről Marrakeshben. A harmadik futamon az Audi Sport belga pilótája végül a második helyen végzett. A Leopard Racing Team Audi Sport csapatánál versenyző pilótatársa, Jean-Karl Vernay a második versenyen szerzett második helyével tette teljessé a nagyszerű csapatteljesítményt.
részletekAudi R8: Tisztelgés a V10 motor tíz éves története előtt
456 kW (620 LE) teljesítményű V10 erőforrás, bronzszínű részletek kívül és belül és korlátozott darabszám: az Audi tízhengeres motorjának sikertörténetét ünnepli az Audi R8 V10 Decennium (üzemanyag-fogyasztás l/100 km: 13,1 (kombinált), CO2 kibocsátás g/km: 297 (kombinált)) névre hallgató jubileumi modelljével. A 222 darabos limitált sorozatú jubileumi modell megjelenése egybeesik az új Audi R8 értékesítésének indulásával. A „Decennium” elnevezés a latin „évtized” (decade) szóból származik és tízévnyi motorsportos sikernek és ellenállhatatlan utcai jelenlétnek állít emléket.
részletekMENETPRÓBA - Audi e-tron és új Audi Q3
170 km-t tettünk meg az új, tisztán elektromos hajtású e-tronnal és a vadonatúj Q3-mal, az Audi Magyarország szervezésében. Katartikus élményekkel gazdagodtunk.
részletekAudi A3 Sporback g-tron
Az Audi A3 Sportback g-tron* technológiai frissítéssel kezdi az új modellévet. Megnövelt üzemanyag tartályának köszönhetően a kompakt modell WLTP ciklus szerint közel 400 kilométert képes megtenni kizárólag sűrített földgázzal üzemelve. A németországi kereskedésekben az előértékesítés március 7-én indult, a modell induló ára pedig 30 600 euró.
részletekElőzetes: az Audi Q4 e-tron tanulmány
Közel egy év telt el azóta, hogy ugyanezen a helyszínen bemutatkozott az Audi első elektromos hajtással szerelt sorozatgyártású modellje, az Audi e-tron, amelyet ekkor még álcafólia takart. A négykarikás márka az idei Genfi Autószalonon bepillantást enged egy újabb elektromos hajtással szerelt autó világába. A 4,59 méteres Audi Q4 e-tron tanulmány egy kompakt négyajtós terepjáró, amelynek az Audi e-tron modellhez való viszonya már első pillantásra nyilvánvaló.
részletekAz Audi a 2019-es Genfi Autószalonon
Az Audi szisztematikus és átfogó programmal folytatja modelloffenzíváját az elektromos autók terén. A 2019-es Genfi Nemzetközi Autószalonon a márka négy olyan tisztán elektromos meghajtású járművet mutat be, amelyeknek a sorozatgyártású változatai legkésőbb 2020 végéig debütálnak. Ezen kívül négy új, hálózatról tölthető (plug-in) modellváltozat ünnepli világpremierjét a svájci városban. Szintén helyet kapott az Audi - idén kizárólag elektromos hajtásrendszerű autókat felvonultató - standján a tisztán elektromos Formula E versenyautó is. Az Audi Q4 e-tron tanulmány világpremierjére és az Audi e-tron GT koncepcióautó európai bemutatkozására a 2019. március 5-én 8.00 órakor kezdődő Audi sajtótájékoztató keretében kerül majd sor.
részletekAz Audi pilótái Lanzarote szigetén feszegetik a határaikat
A Lanzarote szigetén található Club La Santában, ideális külső körülmények között töltöttek el egy intenzív edzésekkel teli hetet az Audi DTM és Formula E sorozatokban versenyző pilótái, az Audi Motorsport vezetője, Dieter Gass és a csapatok vezetői. A hét végére a résztvevőknek még a házépítés feladatával is meg kellett küzdeniük.
részletekExtrém teszten az Audi e-tron
Január végén az Audi felküldte első, tisztán elektromos SUV modelljét arra a pályára, ahol a világ legjobb síversenyzői küzdenek a Hahnenkamm verseny első helyéért. A speciálisan felszerelt Audi e-tron pedig megmászta a legendás „Streif’ sípálya „Mausefalle” vagyis „Egérfogó” névre hallgató szakaszát. 85 százalékos meredekségével ez a letörés a legmeredekebb része ennek az elképesztő lesiklópályának.
részletekCsúcsformában: az új Audi TT RS Coupé és a TT RS Roadster
Az Audi Sport tovább csiszolja a TT sorozat csúcsmodelljét: az új TT RS (kombinált tüzelőanyag-fogyasztás, l/100 km: 8,1 – 7,9; kombinált CO2-emisszió, g/km: 183 – 181*) most még dinamikusabb megjelenésével magabiztosan megmutatja, mi rejlik benne. Az öthengeres erőforrás 400 lóerőt teljesít, amelyet az öt henger összetéveszthetetlen hangja kísér. Az új TT RS 2019. február 6-tól rendelhető. A Coupé és a Roadster 2019 tavaszától található meg Németország és további európai országok kereskedőinél. A Coupé ára 67 700 eurónál kezdődik. A Roadster induló ára 70 500 euró.
részletekAz Audi pilótái havon és jégen nyűgözték le a közönséget
Lélegzetelállító látvány Ausztriában: Zell am See városában a Formula E csapatbajnoki címvédő Daniel Abt és a DTM bajnoka René Rast merészkedett versenyautójával a hóra és a jégre, bőven fagypont alatti hőmérséklet mellett. Az Audi Sport színeiben feltűnt a legendás rallyversenyző Walter Röhrl és a szabadstílusú síelés sztárja, Benedikt Mayr is.
részletekAz Audi dobogós célokkal áll rajthoz Santiagoban
Az ABB FIA Formula E bajnokság Dél-Amerika felé veszi az irányt: január 26-án szombaton megkezdődik a tisztán elektromos autókkal felálló versenysorozat harmadik fordulója Santiago de Chile pályáján, amely az idei szezon első amerikai eseménye lesz. Miután az idei évad mindkét versenyén pontot szereztek az Audi Sport ABT Schaeffler csapat pilótái, Chilében már Daniel Abt és Lucas di Grassi is a dobogós helyekért száll harcba.
részletekA virtuális valóságban utazhatunk hamarosan az Audik fedélzetén
Az Audi újradefiniálta Las Vegasban, a Consumer Electronics Show-n (CES) az autós szórakoztatást. A jövőben a hátsó ülésen utazók VR szemüveg használatával filmezhetnek, videójátékozhatnak vagy interaktív tartalmakat fogyaszthatnak, minden eddiginél élethűbb módon. A prémium márka olyan technológiát mutatott be, amely az utazás során igazodik a jármű valós mozgásához: amikor a kocsi jobbra kanyarodik, a virtuális űrhajó, amelyen a játékban utazunk ugyanezt a mozgást követi. Az Audi leányvállalatán keresztül alapította meg a „holoride” nevű start-upot, a fejlesztésükhöz pedig nyitott forráskódú platformot használtak, így a jövőben minden autóipari- és szoftverfejlesztő cég számára elérhetővé válik a megoldás.
részletek