DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 23. szombat

AstonMartin

Célkeresztben az Aston Martin – keddi F1-es hírek és sztorik

Adrian Newey talán már alá is írta a szerződését az új stratégiai partnerségeket bejelentő F1-es istállóval, akiknek mielőbb javítaniuk kellene autójukon Alonso szerint – keddi F1-es hírek és sztorik.

részletek

Megkérdeztük az Astont Newey-ról

A válasz kitérő, de Lawrence Stroll nagyon reméli, hogy az F1 legtehetségesebb embere csatlakozik a csapatához.

részletek

Sajtó: Közeledik a Newey-bejelentés az Astonnál

Lapértesülések szerint rövidesen hivatalossá válhat, hogy a silverstone-i F1-es alakulatnál folytatja a Red Bulltól távozó tervezőzseni.

részletek

„Nem tehetünk semmit, a csapat kezében vagyunk” – Alonso

Csalódottan értékelte az Aston Martin számára pont nélkül záruló F1-es Olasz Nagydíjat a spanyol: szerinte javulniuk kell, mert már a középcsapatok is verik őket.

részletek

„Nem végzünk jó munkát az Astonnál” – Alonso

A kétszeres F1-es világbajnok szerint minden adott lenne a csapatnál, jelenleg mégsem végeznek jó munkát – pedig úgy érzi, a szabályok működnek.

részletek

Krack: Newey miatt megváltoztatnánk a felépítésünket

Az Aston csapatfőnöke szerint a Red Bulltól távozó mérnökzseni leigazolásáért átszervezné csapata struktúráját is – a gyár fejlődésével és a Honda-projekttel pedig egyre vonzóbbak lehetnek.

részletek

Alonso: A 2025-ös autó fontosabb, mint az idei pontszerzés

A spanyol szerint előrébb lesz a csapat azzal, ha az AMR24-es fejlesztése helyett már a jövő évi autóra koncentrálnak: így a pontszerzés sem prioritás.

részletek

Elköszön-e az F1-től Alonso 2026-ban?

A kétszeres világbajnok menedzsere, Flavio Briatore nem tudja: csak azt erősítette meg, hogy jelenleg 2026 az utolsó év, és fogalma sincs, hogy Alonso akar-e utána még egy évet.

részletek

„Élvezni kell a nagy csapattá válást” – Alonso

Nem boldog, de nem is frusztrált: így értékelte az Aston Martin jelenlegi helyzetét Fernando Alonso, aki szerint a világbajnoki cím a cél Silverstone-ban.

részletek

Miért ilyen nehéz ma fejleszteni az F1-ben?

Dan Fallows beszélt arról, hogy miért látunk ennyi besült fejlesztést manapság, amikor a topcsapatok sem azt kapják a munkájuktól, amire számítanak.

részletek

Nő a nyomás az Aston Martinon, de Stroll még türelmes

Mike Krack elismeri, hogy a besült fejlesztések miatt nő rajtuk a nyomás, de szerinte Lawrence Stroll tisztában van vele, hogy időbe telik a fejlődés az F1-ben.

részletek

Alonso bosszankodik: Miért most rossz a Red Bull?

Tavaly folyamatosan ott voltak a nyomukban az év elején, ám akkor verhetetlenek voltak, most viszont már nem tudnak lecsapni a kínálkozó lehetőségekre…

részletek