Alpine
Ezért kellett átnevezni a Renault-t
A szezonra több új csapatnevet meg kell jegyezni a Formula-1-ben: az identitást váltó formációk egyik a sárga Renault-ból lett kék Alpine, amely immár a Renault Csoport tulajdonában álló francia sportmárkát népszerűsíti.
részletekAlonso továbbra is biciklizni fog
A kétszeres F1-es világbajnok spanyol szerint talán többet kellene tekernie a hegyekben és kevesebbet a közúton, de ettől még ugyanúgy a kerékpározni akar, mert ez része a felkészülésének.
részletekAlonso nyíltan kimondta véleményét autójáról
A visszatérő Fernando Alonso nyíltan kimondta, hogy ettől az évtől mit vár. A versenyautó megbízható, de nem valami gyors, ezt előre sejteni lehetett a Renault-motorról kapott hírek után.
részletek„Esteban előnyben van Fernandóhoz képest”
Legalábbis olyan szempontból, hogy ő egy évet már eltöltött tavaly a csapatnál – véli az Alpine új versenyigazgatója, Davide Brivio, aki a visszatérő spanyolban is egy fitt és motivált pilótát lát.
részletek„Nincs többé olyan, hogy középmezőny”
Az Alpine ügyvezető igazgatója, Marcin Budkowski úgy véli, a Mercedes és a Red Bull mögött megjósolhatatlan és roppant kiélezett lesz a küzdelem. Alonso pontosan azt nyújtotta, amit vártak tőle.
részletekAlonso: Még nem értjük teljesen az autót
Megtörtént, amire már sokan vártak: Fernando Alonso újra F1-es autóba ült. Az Alpine-nal visszatérő kétszeres világbajnok zökkenőmentes napot zárt, és az egyik legtöbb kört teljesítette a mezőnyből.
részletekMiért ilyen kövér az Alpine, és miért örül neki a csapat?
Az Alpine egy érdekes technikai megoldása vált egyértelművé az előszezoni tesztek során a többi autóval összehasonlítva: a csapat szerint azonban a vastag motorborítás jelentette hátrány csak a látszat.
részletekTitánlemezekkel az állkapcsában versenyez Alonso
Az F1-es visszatérésre készülő spanyol Bahreinben elmondta: szerinte egyáltalán nem fogja befolyásolni a teljesítményét a néhány héttel ezelőtti baleset, de az évad végén vár még majd rá egy műtét.
részletekAlonso előre tudhatta: Óriásit dobhat 2022-ben az Alpine
Nemrég megtudhattuk, hogy az idei évre semmit nem fejlesztett a Renault az erőforrásán, ez pedig komoly hátrányt jelenthet. De előregondolkodnak, 2022-ben jöhet a szupererős motor.
részletekA Renault elismerte, semmit nem fejlesztett a motoron
Az idén már Alpine F1 néven induló istálló hátrányban lehet az erőforrás tekintetében, ugyanis a fejlesztési főnök nem tagadta, hogy hozzá sem nyúltak a motorhoz, előnyben a Ferrari és a Honda.
részletekAz Alpine megmagyarázza, ügyfélcsapat nélkül még jobb is az élet
A McLaren távozásával a Renault egy csapatra maradt a 2021-es Formula-1-es szezonra, de az Alpine vezetője szerint igazából előny számukra, hogy csak önmagukra kell koncentrálniuk.
részletekBrivio: Alonso túl igényes, de pont ez kell nekünk
A MotoGP-ből az F1-be igazoló Davide Brivio – aki az Alpine versenyigazgatója lesz – elárulta, mik az első benyomásai a csapat „igényes” kétszeres világbajnokáról, Fernando Alonsóról.
részletek