A pandémia hatására az ipari abroncsok terén hasonló helyzet alakult ki, mint a személyautókra szánt gumiabroncsok esetében. Vagyis a gyártók nem tudnak annyit előállítani, mint amennyire valójában szükség lenne. „Vannak olyan ipari abroncsgyártók, amelyek 6-8 hónapos csúszásban vannak saját magukhoz képest, mert egyszerűen nem tudják elég gyorsan kielégíteni a keresletet. Emiatt az idei évben többször is dráguláson mentek keresztül a targoncaabroncsok” – hívta fel a figyelmet Horváth Zsolt, az ipari abroncsok forgalmazásával foglalkozó Zsolaka Kft. ügyvezető igazgatója.
Az új autók értékesítésének lassulása egyértelműen begyűrűzött a használt autó piacra, jelenleg ugyanis a másodkézből származó autók jelentik a megoldást azok számára, akik nem tudnak kivárni és autót vásárolnának.
Formula.hu